Ceylan- Kızlar karnımın alt kısmı cok agrıyor iki gundur 17. Haftadyım sizce bi zararı varmı sızdede oldumu boyle
basakaltin Ceylan- evet bende de var 15+4 bebek büyüdüğü için geriliyormuş kayınvalidem öyle dedi, sürekli çişim varmışcasına bi ağrı sanki bendeki