Meduva sabirsizanne111 Lüleburgaz özel Medikent hastanesi Dr.AhmetSalihAltıntaş gayette memnunum trakya da en iyi doktor diyebilirim çünkü benim hikayem çok farklı bacım ❤🤗🙈
sabirsizanne111 Meduva bende medikentte serpil hanıma gitmeye başladım doğuşta argun beye gidiyordumda sorularıma çok cevap bulamadım
Teacherella1 sabirsizanne111 ilk grbrliğimde argun beyr gittim düşükle sonuçlandı, bidaha kapısının önünden dahi geçmiyorum, dediğiniz gibi sorularımıza cevap yok tatmin edici değil
Meduva Hilalkrmzkn Ben degil diger arkadaş serpil hanima gidiyormus ben ahmet beye gidiyorum gayette memnunum 🌸🌼
sabirsizanne111 Hilalkrmzkn 1 kere gittim ama gayet ilgili bi bayan çok araştırma yaptım herkes serpil hanımı önerdi devam etmeyi de düşünüyorum bir muayenem yaklaşık yarım saat sürüyor
edakah Merhaba bayanlar bende ahmet beye gidiyorum ve çok memnunum başta pandemiden dolayı argun beye gidiyordum yakın takıp kolay olur diye fakat beklentimi karşılamadı.
sabirsizanne111 edakah argun bey sorarsan cevaplıyor sormazsan hadi güle güle özel hastane olduğu belli değil
Hilalkrmzkn sabirsizanne111 ben burda yeni olduğum için çok araştırdım orada doğum yapanlarla konuştum hepsinden fikirler aldım ve serpil hanımı önermediler doğumlara girmiyormuş seminerdeyim diyormuş evet muayene sırasında ilgileniyor ama önemli olan doğum zaten bu yüzden Ayşegül Yıldırımı tercih ettim ve aşırı memnunum işini çok severek yapıyor ve gerçekten çok ilgili bi doktor
sabirsizanne111 Hilalkrmzkn bende burda yeniyim doğumu memlekette düşünüyorum o yüzde sadece muayenesine gidicem bana da aksine herkes serpil hanımı önerdi hatta bi arkadaşımız salı günü sezeryana giricek serpil hanımda