korkulacak bişi yok, bende 20yıldır aynı ses var hiç geçmiyor, sebebi duyu sinirinin damarına aşırı yakın olması. kbb böle tabı koydu. hayat kaliteni kötüleştirmesi dışında bi zararı yok. bnm hamilelikte daha da artmıştı, o da artan kan hacmindenmiş. içiniz rahat olsun😌🙏🏻