Merhabalar benim 17. Gunum bugun hafif döş agrım var bana tekrar hemen bulasırmı çok korkuyorum her yanı sarmıs eşim kayın validem vs de gecirdi zaten test yapmıyorlar . Bugun onlarla bir araya geldik abi maske takılıydı ama yeme içme için ben uzakta oturarak çıkardım . Ben şuan ailemle kalıyorum onlarında 11. Gunu tekrar bulasırmı diye korkuyorum bilgisi yada fikri olan lutfen söylesin 😔 kafayı yiyecegim