ddmsnr 2 gün önce gebe oldugumu ögrendim şuan 3 hafta 6 günlük kandada 107 çıktı degerim ama adet olucak gibi karnımda ağrı oluyor bu normal mi
Betulmtn ddmsnr 3 haftalık Ken nasıl öğreniyorsunuz ben de onu merak ediyorum ya. Adet tarihi gelmeden mi test yapiyorsunuz🤔 çıkıyor mu yani benim hiç çıkmıyor da merak ediyorum
kids04_06 ddmsnr normal canım benim aferime 1 hafta kala adet ağrısı başladı adetin 4 gün geçti Hamile olduğumu öğrendim Bir süre adet ağrısı gögüs te hassasiyet devam etti sorna geçti Doğum da yaptım 5 ay 18 günlük kızım var
Busraa72 Evet normal bnde adet ağrısı gibi yasiyordum doktorum normal olduğunu söylemişti ayağınızı kendinizi sıcak tutun
ddmsnr Betulmtn evet adetime 6 gün kala idrar testinde çıktı adetin 11. Günü filan yumurtlamam oluyor birazda o yuzden erken ogrendim sizinki geç oluyordur belki herkesin vucut yapisi farkli oluyor
34_21_23 ddmsnr evet normal. Doktorum bol su iç azaldığını göreceksin demişti. Yerleşme aşamasında olduğu için ağrı yapıyor