Prensannesii38 Bı tane oglum var ıkıncıye hamıleyım 11 haftalık merak edıyorum saglıklı olsunlarda rabbım ne verırse hayırlısıyla🎈
Rumeysagnc Prensannesii38 benim de bir oğlum var 11+2 de kız olduğunu öğrendim rabbim herkese gönlüne göre versin
Nezosikra Prensannesii38 benimde 2 kızım vardi canım suan 3 üncü ye hamileyim 12 haftalık olana kadar cok merak ettim sonra öğrendim ki kızım olacakmis ❤ yani 3 tane prenses annesi olacagim inslalah
Prensannesii38 Rumeysagnc amın canım ne guzel rabbım hayırla kucagına almayı nasıo etsın oglun ne kadarlık bıde ole hemen bellı edıyo muymus cınsıyet 🙈 ben oglumu 14 haftalıkken ogrenmıstım
Prensannesii38 Rumeysagnc ınsallah degısmez canım ne guzel bende oyalanıyodum daha olma dıye kesın gıdersem daha erken derler 😆 benım oglumda 6 aylık 🤦♀️
Rumeysagnc Prensannesii38 allah gönlüne göre veresin cnm aynen bekle biraz 16 da gidersin bu arada oğlunla beraber büyürler ne güzel 🥰
babyackgz Prensannesii38 16.haftada belli oldu 13.haftada ikili taramaya gittiğim doktor erkeğe benzetmişti 16.haftada kendi doktorum kız dedi ☺️
Nezosikra Prensannesii38 bende hep istemiştim 3 prenses annesi olmayı biraz etraf amani tüh buda erkek olsaydi falan dediler ama🤷♀️🤦♀️ biz babası ile hic oyle bisey düşünmedik çok mutlu olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin insalah 💕