Demetaybek Slm hanım lar uygulamamız çok güzel bunda hep fikiriz ama reklamları kaldırsalar daha güzel olmazmı biloğu okumaya başlıyorum pat diye reklam çıkıyor dikkatim dağılıyor sizede oluyormu ne derseniz reklamsız daha güzel olmazmı ????
mercimeginanne Demetaybek bugün bende hiç çıkmadı durduklarını söylediklerinden beri çıkmıyor. İsterseniz o postu bulup yzın bende reklam çıkmaya devam ediyor diye