Kizcek Ben🙋🏻♀️ tüp baby annesiyim. Yumurta toplama.tarihine gore 6+4, sat’a gore 6+2′yim. Henuz ultrason bakilmadi, cuma gunu dr randevum var. Heyecanla beklemedeyim.