Merhaba Arkadaşlar. Ben dahil bir çok kişinin faydasını gördüğü bir demir takviyesi tavsiye etmek istiyorum. Floradix. Bir çok sayfada satışı mevcut. Benim demir değerim doktorun tabiri ile " yerlerde sürünüyor"du, hemen tabi takviye yazdi. Ne olduğunu hatırlamıyorum ama almadan içeriğine baktım ve faydasından çok içerdiği zararlı maddeler beni vazgeçirdi. Hemen arayışa geçtim ve yanlış anlamadıysam Alman malı olan Floradix ile tanıştım. Şu an hamileyim ve kullanıyorum. Inanın hem demir değerimi hem de ferritin değerimi çok şükür baya baya çok güzel yerlere getirdi. Kapağında iki defa yazıyor hatta ama ben sadece günde bi defa içiyorum. Ve buna rağmen böyle. Ilgilenen olursa araştırıp bi deneyebilir. Tamamen doğal içerikli. Tadı böyle demir gibi zaten 😄 inşallah sizde faydasını görürsünüz 😊