DamlaTopalhan merhaba canım . Çatlak olmadan önlemek lazım düşüncesinde biri oldugum için ben 8. Haftada başladım . Öncesinde zaten çok düzenli vucut nemlendirme yapıyordum . 8. Haftadan 12 ye kadar sadece sabah uyanınca Mustela Çatlak önleyici yağ kullandım . 12. Haftadan sonra ise sabah mustela yag aksam yatmadan da lierac çatlak önleyici jel ile devam ediyorum . 20. Haftadan sonrada haftada 3-4 kez kantaron yagı başlayacagım . Tabi naprsak yapalım çatlayacağı varsa çatlıyor . Vucut elastikiyeti ile alakalı bir durum . Ama ben elimden gelenin en iyisinin bu olduguna inandığım için böyle devam edeceğim .