Nil_nisa Herkese merhaba, yeni alınan bebek kıyafetlerini nasıl yıkadınız. Çamaşır makinelerde olan bebek programları var onlarda yıkamak gerekiyor mu?
GayeGkhn Nil_nisa ben hassas programda yıkadım canım 30 derece 600 devir, bebek için olan dalinin deterjanı ve Yumuşatıcısı ile yıkadım
sdkince Nil_nisa ben makinaya attım canım sabun tozu aldım bebek programına attım gayet güzel oldular elinde de yıkayabilirsin ama ben 33 haftalık oldum zorlanırım diye böyle yaptım.
Mehtpsahn_53300 benim bebek giysileri programı 2 bçk 3 saatlik program ilk yıkamak için hastaneye götürecez ya yıkayıp ütüleyecem 20 dakikalık programda 20 derecede yıkasam olurmu acaba
bimesele Bütün kıyafetleri bir arada mı atıyorsunuz? Beyaz, açık renkli, koyu renk diye ayırırsak zaten küçücük eşyalar makina boş döner gibi çalışır. Bilemedim ben de. Şu renk mendillerinden kullanıp hepsini bir arada atsam renk geçer mi acaba
Seval22 Nil_nisa 40 derece 400 sıkmada 30 dk yıkadım bebek programında yıkayan arkadaşlar renk attı çekme yaptı demişler hep