CeyhunMelikeMislina BegumIscanTunc Betamda artış olmuş cnm çok şükür fakat henüz keseyi göremedik 10 gün sonra tekrar kontrolüm var cnm
BegumIscanTunc CeyhunMelikeMislina ay hadi İnşallah kuzum sabırsızlıkla bekliyorum benimde bugün kontrolüm var dua et bana
CeyhunMelikeMislina BegumIscanTunc Ederim tabiki cnm benim 🌸 rabbim hayırlı haberler almanı nasip etsin inş 🤲🙏 senden haber bekliyorum cnm
BegumIscanTunc CeyhunMelikeMislina kuzum şimdi geldim hastaneden keseyi gördük bebek oluşumunuda gördük 10 gün sonra kalp atışı için gidicem normalde 5+2 yım ama ultrasona göre 5+5 çıktı
Benaytemel Merhabalar ayın 17 si adet tarihimdi bebek beklediğim için 1 gün geçikince test yaptım pozitif çıktı 18 inde hastaneye gittim beta hcg 150 çıktı yarın tekrar gelmem için doktor randevu yazdı kese görünürmü sizce
CeyhunMelikeMislina BegumIscanTunc ohhh çok iyi kuzum şükür 🙏 hadi gözün Aydın rabbim sağ saglim kucağına almayı nasip etsin
BegumIscanTunc CeyhunMelikeMislina amin kuzum inşallah ikimizde sağlıklı sağ saglim alalım kucaklarımiza