Kızlar çok acil birşey sorucam. 7 kasımda covid 19 testim pozitif gelmişti ağır geçirdim şimdi şükür iyiyim sadece öksürüğüm kaldı. Doktorumu değiştircem başka özele gidicem ama tekrar test isterlermi negatif sonuç görmek için? Ona göre hemen bugün vermeye gidicem 36 haftalığım