Ne yapiyim nerelere gideyim(.bebek gelmiyo..acilis yokkk(
Nikay sıkma hiç canını hayırlsını dene
Nikay bende son 6 beklıyorm sancım yok sadece arada bebek kasılıyor
Nikay bende son 5 hiçbişey yok hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🤷🏼♀️
Nikay aynen son 4 ama hiç belirti yok acaba ne zaman gelmeyi düşünüyorlar 🥰😀
merve5051 hayırlısını iste diycektim
Kizlar dogura bildinizmi?????
Benim 40+2 hiç bir şey yok 🙈
Ben suni sanciyla dogurucam kizlar dua edin bana lutfen cok korkuyorum😑
Nikay inşallah bir avazda doğurursun 🥺 kaç haftalıktı yatış mı verdiler
Aysenur_0zanlar 40 haftaluhda dogjrdum suyum geldi suni acigligim vardi gidince.