maria12 Kızlar ilk gebeliğim. 18 haftalık gebeyim. Hala hareket hissetmedim. Benimle aynı zamanda hamile olan arkadaşım hissediyormuş. Biraz korkuyorum. Normal mi?
imren91 maria12 Herkes farklı oluyor. Benim arkadaşım 20 de anca hissetti. Ben 17de kelebek kıpırdaması gibi hissediyordum. Kafana takma yani , ultrasonda hareket ediyor mu?
Asliiiiiiiiii42 maria12 ben 19+5 de hissettim ilk gebeliklerde 23 24. Haftaya kadar hissetmemek normalmiş canım korkma
Deryaercin maria12 benim 20.haftam bitmek uzere bu hafta full hissettim sen daha yeni hissetmeye baslarsın muhtemelen
Mekselinda Haftadayım hala hissetmiyorum nasıl birşey olduğunuda bilemiyorum elim karnımda bekliyorum anlamıyorum birşey☹️
maria12 Mekselinda ben de diyorum hissetse en azından iyi mi değil mi anlarız böyle çok belirsiz ya insan endişeleniyor
hbsbyksr Bende şu an 19+4 günlük hamileyim. 5 gündür falan hissediyorum çok güzel bir duygu varlığını hissetmek. Sizinse yakındır bence yatarken bi anda heyecanlanmanız
Gzdsrm maria12 canim normal bence ilk hamileligim ve zayif bi hamile deilim 21 de tam net hissettim 18den sonra elimi koyunca kipirdio gibi oluyodu ama aa bu evet oglusummus dedigim 21de hissettim 😍