Merhaba hanımlar ben 10hafta 4gunluk hamileyim ama daha hıc karnım yok normal eskisi halim gibiyim halı normal gıydıgım pantolonlarımı giyiyorum bu normal degıl mı? Kac haftalıkken buyumeye baslar karnımız? Bıde suan normal pantolonlarımı giyiyorum acaba ıcerde sıkısmıyordur falan degıl mı 😇