Kızlar ben şu bütün vitaminlerin bi kapsülde olduğu ilacı içiyorum içinde tabi folikte var geçen haftalarda Doktor Demir eksikliği nedeniyle ilaç yazdı o ilaçta da folik asit var yani aldığım iki ilaçta da folik asit bulunmuş oluyo böyle kullanıp sorun olur mu ki bilmiyorum ki doktor verdi sonuçta diye de düşünüyorum bilemedim sizin de böyle mi değil mi ☺️