3 gündür bel ağrısından uyuyamıyorum, oturamıyorum, ayakta duramıyorum. Geceleri uykuyu unuttum nerdeyse. Karnım büyüdükçe daha da artıcak sanırım bel ağrım. Napıcamı bilemedim. Çift yastık yatıyorum olmuyo. Bacak arama yastık koyuyorum olmuyo. Hamile yastığından bahsediliyo ama işe yarar mı bilmiyorum. Kullanan varsa yorumlarını almak isterim.