yusufbebekk447 ben henüz hiçbir şey almadım bebek için 25.haftam . Birkaç tulum ,zıbın ve çorap ve bir battaniye .neler almam lazım sizce ?? Bir tane olsa da yazın lütfen bilmiyorum hiç. Biberon mesela plastik mi almam lazım göğüs pompası ucuz olanlar var onlardan mı almam lazım ? Yardımcı olacak hiçkimsem yok eşimin ablaları da yaşları benden çok çok büyük pek de ilgilenmiyorlar soramıyorum .
Babyy1S yusufbebekk447 oncelikle çalışan anneyseniz elektrikli daha kolay olur ama ev hanimiysanz sütünüz gelip gelmemesine göre alırsınz pompayı biberon cam her zman sagliklidir isterseniz 2li veya 1 tane 120ml olanlardan alın hastane cantasina koyarsinz dogumunz hangi aya geliyorsa o aya uygun mevsimine göre alın zıbın 10 15 tane başlangıc icin yeterli olur alt pijama ayaksiz olanları tercih edin onemli olan üst kısmı.5li hastane cikisları 4 5 tane alın tulum da alın battaniye yine mevsimine göre alın benm ki kış diye 3 tane kalın 1 tane penye 3 tane de muslin aldm
Maviss1525 yusufbebekk447 Biberon olarak philips avent pp biberon iyi canım emzik olarakda philips avent ultra air ben bunları aldım herkesde çok memnun kıyafet konusunda benimde kafam karışık açıkcası 3 battaniye 15 penye ağız mendili müslin bezdende ağız sırt mendili yaptı annem kaç tane bilmiyorum 5 tane kısa kollu 3-6 aylık 5 tane sıfır kollu (yaz ayına denk geldiği için bu ayları) 6-9 aylık zıbın aldım 2 tane 5′li hastahane çıkışı 1 tane 10′lu alıcam çorap eldiven 3-4 tane kundak tulum, zıbın, alt üst takım bunları annem ile kayınvalidem aldı bende bi kaç tane alırım sayılarını bilmiyorum açıkcası çok fazlada birşey alma aslında çabuk büyüyor diyorlar ben hastahane çıkışları hariç herşeyi 3-6 aylık aldım
GayeGkhn yusufbebekk447 canım detayları da atlama mesela emzik tutucu, burun aspirtorü, buhar makinesi, pişik kremleri, kıyafetleri için bebek deterjanı, yeni doğan şampuanı, emzirme önlüğü emzirme yastığı, alt açma minderi alt açma örtüleri, ateş ölçer
Homesweethome Bence youtube bebek alisveri yazıp çıkanlara bir bakin hem görmüş olursunuz hemde kendinize gore bir liste oluşturursunuz kafanızda bi şeyler oturur ♥️♥️
yusufbebekk447 Babyy1S cam biberon için kırılır bebeğe zarar verir diye duymuştum yüzüne falan düşerse ne biliyim deneyimsizim plastik de zararlı
tubiii0106 Maviss1525 o biberon ve o emzik e bebekte var mi acba? Bide bnm bebegim mart dogumlu olcak 0-3 ve 3-6ay aldm ama 6-9 aylara gecmeyeym doirm hem bedenine gore alirim hemde yaz gelmis olcak die szce dgru karar mi?
GayeGkhn yusufbebekk447 bende ilk başta oyle aldım sonra dediler bebeğin koltugun altına koydugun zaman bebek durmuyor falan dediler bende alından ölçenlerden aldım trendyol indirim günlerinde 50 60 liralara düşüyor
Maviss1525 tubiii0106 e bebeği bilmiyorum ama hepsiburadadan alıcam ben aldım diye yanlış yazmışım indirim oluyo hatta bu akşamda 21:00 den itibaren indirim başlıyor hepsiburadada ordan bakıp alabilirsiniz daha uygun oluyo ben seçtim akşamki indirimle alıcam inşaAllah 😊 Benim bebeğimde şubat doğumlu olucak inşaAllah sadece yazlık iç zıbınlarını 6-9 ay aldım yaz ayında giyicek diye ama zorda kalırsam büyükde olsa kışında giydiririm olurda diğerleri yetmezse o yüzden 3-6 aydan daha büyük almayın yaz tam gelene kadar yazın güzel ayına uygun yazlık kıyafetler alırsınız ben öyle yapıcam inşaAllah 😊 Biberonuda 260ml pp olandan alıcam büyük ama sonuçta ben tutucam biberonu iki kere biberon almamak için sadece büyüdükçe ayına uygun başlığını alırım 😊
Maviss1525 tubiii0106 şimdi baktım e bebek uygulamadan biberon ve emzik var ama pahallı geldi bana isterseniz hepsiburadadaki indirime bakın akşam indirim olmazsa ordan alırsınız 😊