Ben ucuz testlerle öğrenmiştim hemde akşam idrarı ile kopkoyu 2 çizgi çıkmıştı eşim güvenmeyip kaliteli olanlardan erken gebelik testi getirdi onda silik çıktı ama kan vermeye gittiğimde değerim çok yüksek çıktı bana ucuz testler daha güvenilir geliyor