Dün Sabah 9 gibi hastahaneye giriş yaptık "Nomal doğum niyetiyle gelip spinal sezeryanla doğum hikayem…"öğlen saatini geçince odalar dolu olunca müsait bir zamanda beni aldılar odaya yatışım yapıldı Sancısız geldim hastahaneye Suni sancı bağladılar nst den sonra açılmam olmayınca uzun süre en fazla 3 cm açılma vardı ve elle muaynede inanılmaz canım acıdı en son hastahaneyi inlettim öyle söyleyeyim gücüm kalmadı sancılardan spinal sezeryana karar verdik 20:33 te doğum oldu zaten bir hafta ileri gidiyordu kilosu boyu da normal için zorlayacaktı.Bebeği riske etmemek için doğru bir karardı.Ama çok şükür ikimiz de çabuk toparladık memeyi hemen tuttu idrarını kakasını iki üç kere yaptı çok şükür ikimiz de iyiyiz sağlıklıyız.Sezeryandan korkmayın biraz ağrı sızı oluyor ama tuvalete çıkıp yürüyünce toparlayıp rahatlıyor insan.Ben zaten hep doğum konusunda nasıl gerekiyorsa bebek için sağlıklı olan neyse öyle olsun diye düşünüyordum.Bizim doğum hikayemiz de bu şekilde Allahıma şükürler olsun bugünü de gördük. Darısı doğum yapmayı bekleyen tüm herkese sağlıklı kolay doğumlar emzirmeler olsun….