14+6 . Haftamdayım kötü rüyalar gördüm daha önce bu rüyayı gördügümde kimyasal gebelik gecirmiş kanamam başlamııştı şimdi tekrardan kafama kurt düştü içim içimi yiyor bebeğimi hiç hissedemiyorum biliyorum erken ama elimi karnıma koydugumda sanki bişeyler hissederken şimdi hiç birley hissetmiyorum çok moralim bozuk