merve5051 herkezin doğumu yada vucut tipi normale yatkın olmayanlar vardır onlar için kesinlikle demiyorum . ben ilk normal doğumumda çok çektim gerçekten doğum yaparken olsun sonrası olsun ama ikincisinse çok kolay oldu herşey çünkü ben çok araştırdım mutlaka araştırın gelelim doğuma doğmak bilmeyen kıxımı 40. haftada suniyle almak istedi doktor tamam dedim ağlaya ağlaya çünkü ilki gibi olcak sandım ama çok şükür doktorumda çok iyiydi gerçekten az bi suniyle başladık elhamdüllillah ki 7cm açıklığım vardı ve ben çok az ağrı hissettim tabiki dualarla beraber her ağrıda ne biliyorsam okudum suni sancı benim en büyük korkumdu ama çok şükür sandığım kadar olmadı ve korkumu yendim 3. cüyü düşünebilirim😂😂(dermişim)
Rmysa23 Beş parmağın beşi bir olmadığı gibi, her doğumda bir olmuyor birbirini tutmuyor. Ne güzel kavuşmuşsunuz meleğinize Allah bağışlasın, bizde beklemedeyiz ama halen gelesi yok miniğimin 😂