Sulecan ben de bugün 3.çatı kontrolümü oldum canım ama benim 39+0 günüm.37 den beri kontrolüm yapılıyor ama sancılarım da 75 100 ü buluyor nst de ben hissetmesemde.2,3 gün arayla olması biraz fazla geldi bana senin durumunda çünkü benim ilk kontrolüm enfeksiyon olduğu için yapılmıştı zorunlu olarak.doktordan doktora değişiyor demekki☺Beni de 4.çatı kontrolü için Çarşamba ya çağırdı artık günüm çok yaklaştığı için..