ErvAli Arkadaslar 22 haftalik hamileyim idrarimda az yüksek protein cikti dr tansiyonunu olctur surekli dedi eger yuksek ise ilac tedavisi olcakmis aksi takdirde gebelik zehirlenmesi oluyormuş yasayan varmi?
SemihDamlaDalan ErvAli merhaba protein yüksekliği dediğiniz protein kaçağı mı bende de varda o yüzden soruyorum bende sürekli kontrol ettiriyorum bir sorun çıkmıyor çok şükür ama bende hamilelikten çok önce çıkmıştı
Hill34 Degerin kac benimde cikti 37.haftada +1 di benim duzenli tansiyon olcturdum suanlik sikinti yok 38 haftalik olduk sende sikinti yasamazsin inşallah
ErvAli Ben cok kg aldım ondan olmuş olabilir mi acaba 12 kg aldım 22 haftaligim benimki. +- mg çıkmış
YaseminErol ödem ve yüksek tansiyonla birlikte olunca gebelik zehirlenmesi oluyor bebek gelişemiyor ve erkenden alıyorlar.Arkadaşımda böyle oldu 35 haftalıkken sezaryenle aldılar benek gayet iyiydi küveze bile girmedi.ama senin tansiyon yokmuş