Elisabeth001 yani canım o hiç belli olmaz durum anında değişebilir. Benim her şey normal doğumu gösteriyodu nişanım geldi açılmam 6cm oldu sancılarım düzenliydi ama kordon kolundan boynuna dolandığı için kanalda ilerleyemedi kordon geri çekti hep o yüzden acil sezaryen oldum. Valla normal yada sezaryen de farketmiyomus sağsalim kavuşmak daha önemliymiş