NisanAda1 bence o bünye meselesi canım yani alınan kilo bazen çoğu ödem oluyor. Eğer ödem olursa hemen gidiyor kilo kalıyor kiloyu geri vermekte bünye, emzirme ve yediklerine azda olsa dikkat etmekle alakalı diye düşünüyorum. Ben ilkinde 55 le hamile kaldım boyum 1,70 toplamda 15 kilo aldım. Oğlum 3,750 doğdu, ben hastaneden çıkıp eve geldiğimde sadece 4 kilosu gitmişti ve karnım hala hamileymiş gibi duruyordu üstelik Doğumdan sonra kanamam da çok az olmuştu 🙈 o kalanlar kendi alın terimle yediğim hamur işlerinden kalmıştı biliyordum 😆 ama uzun sürmedi zamanla yediklerime dikkat ederek ve her yediğimde süt oldu oğluma. 5 aylıkken 53 kilo olmuştum. Yani her bünye kendine özgü bende Doğum yapmadan okuduğum hikayelerde Doğumda 10 kilo birden gitti diyenleri düşünüp nasılsa gider diyip gitmeyince bunalıma girmiştim. O yüzden her bünye kendine özgü canım