Hayallerhayatlar Merhaba Hanımlar Gebelıgın 8. haftasındayız Gogsumden Sıvı Gelıyor Normal Mi yardım edin lutfen
minik0507 Hayallerhayatlar canim ben 39+0 im suan. Benimde ara ara sut geliyor ama senin haftan cok erken o haftalarda normal mi bilemiyorum doktorunla gorus bence
Narin9 Hayallerhayatlar doktoruna söyle bunu ve göğüslerini sakın sıkma erken doğumu etkilediğini söyleyenler oluyo bende 29.haftadan beri geliyor şimdi 33+3 olduk doktora sordum bışey olmaz dedi süt hormonun yüksektir dedi. Ki zaten benim süt hormonunum hamilelikten öncede yüksekti
Edizinannesii Hayallerhayatlar benim kuzenim hamile olduğunu göğsünden gelen sıvıyla öğrenmişti canım hormonlarla alakalı sıkma sakın bisey olmaz Allahın izniyle
Hayallerhayatlar Narin9 GOGSUmun ucunda sarı çapak gıbı bişey vardı onu temizledim boyle gogsum sıkınca sıvı geldı
Bilge_anne27 Hayallerhayatlar benim de dediğiniz gibi oluyo 30.haftamdayım hala aynı böyle devam eder diyorlar ama sakın sıkmayın doktor bana sıkma demişti
Mnk2 Hayallerhayatlar o sarı renkli süte dönüşecek cnm normal sivi gelmesi ama haftan küçük oldugi icin bilemedim ilk gebeligmde 20 li haftalarda gelmisti 2. De oglumu emzirmeye devam ettigim iicin 15 li haftlarda degismisti