Nur3207 yanı bence her hamilenin son aylardaki sorunu bu 🤭 Aslinda doğumdan korkmuyorum 2. Gebeligim 37. Haftamdayım bende sadece ne zaman olucak ya hastaneye yetişemezsem ya hazırlıksız yakalanırsan falan kafamda bi dünya deli sorular 🥴 Bide suyumun gelmesinden cok korkuyorum ilk dogumumda bi anda pat diye gelmişti çığlık atmıştım o korku gitmiyo aklımda dua ediyorum Allahim insallah yavas yavas gelir diye 🤭🤣