Merhaba arkadaşlar ben 14haftalık gebeyim arada sarı akıntım ve idrarım sarı oluyor suyuda bol içiyorum acaba kan ve Demir hapı kullnaıyorum o yapabilirmi bide oksapar iğne kullanıyorum doktora sordum bişey olmaz hamilelikte olur dedi ama ben yine sıkıntı yapıyorum çünkü bundan önce 3 düşüğüm olmuştu