Busra0046 esraizmirli ne bilim ya içimde her gitmeye sordum 1 hafta arayla 2 kere gittim hala duruyor o orda dedi 😂❤️
esraizmirli Busra0046 benimde oğlum olacak Allah izin verirse bende kız istemiştim doktor 10 haftalıkken erkek dedi sonra 14 haftalıkken gittim bir umut hala erkek dedi iyi bakın dedim al sana kanıtı dedi 😂😂🙈
Busra0046 esraizmirli 😂😂😂 babamız erkek dedi hep allah duasını duydu gönlüne göre verdi ya 😂 şimdi ne kadarlık bebeğiniz
Gulfeem Arzumms ilk defs duydum nub teorisini😊 tabi suan hepsi bir tahmin doktorun ki bile bakalım bir dahaki kontrole netleşir insallah🙏🏻😍
Evsunnn DefneninAnnesi1894 Merhaba! sizinle durumlarımız aynı galiba 😊bir kızım var bana da 12 haftalık %80 kız denildi 2 hafta sonra kontrole gidicem kesin olması için bakalım hayırlısı olsun 🙏sizin ne zaman kontrol tam kesin öğrenince yazarsınız bende merak ettim ☺️