38 haftamda doktora geldiğimde bebeğimin böbreğinde ileri derecede büyüme görüldü ve doğumum başlatıldı doğum anında doğru ıkınamadığım için bebeğim havasız kalmış şuan yoğun bakımda ikimiz aayrı hastanelerdeyiz dua edin ne olur tez vakitte kavuşayım oğluma