Kızlar öncelikle 10 gün oldu doğum yapalı 38. Haftamda kendi isteğimle sezeryan istedim(spinal anestezi) istedim özellikle bende sizler gibi çok araştırdım normali çok istedim ama dayanamıyacağımı düşündüm ve artık bekleyecek dermanım yoktu tam 28 kilo almıştım bebeğim ise 3 kilo 100 gram doğdu.
gelelim doğum hikayeme çok panik olmuştum son gün 12 den sonra bişey yemek içmek yok dediler bende yemedim içmedim doğuma gidene kadar hiç uyumadım uyku tutmadı sabah 7 de hastanede ol dediler ve oldum serum felan taktılar açlığımı gidermek için ama çok korkuyordum okuması çok kolaydı ama o an ya bişey olursa ya iğne uyuşturmassa diye çok düşündüm doğuma gidene kadar hep titredim anestezi dpktorum geldi kendi doktorumda geldi korkmamam gerektiğini sakin olmam gerektiğini söylediler 9 a kadar serum takılı kaldı ve geldi çattı saat 9 oldu önlük getirdiler bana giymem gerektiğini ve üzerimde önlükten başka hiç bişey olmaması gerektiğini söylediler beni amaliyathaneye aldılar ama nasıl ağlıyorum herkesten helallik aldım ve kızlar ben hamileliğimin 2. Ayında annemi kaybettim gözüm hep onu aradı acaba onun gibi anne olurmuyum annem gibi annelik yapabilirmiyim diye çok düşünmüştüm beni sedyeye yatırıp götürdüler ablam eşim vardı yanımda çok kişi almıyorlardı coronadan dolayı Ama ben salya sümük onlarla vedalaştım sanki son görüşümmüş gibi elim hep havada onlara elveda der gibi salladım onlarda bana 😔 neyse beni amaliyathaneye aldılar anestezi dpktorum kendi doktorum ve 5 kişi daha vardı ama buz gibiydi çok titriyordum ve titrerken iğneyi nasıl yaptırabilirdim bana battaniye gibi bişey verdiler baya kalındı biraz ısın öyle başlayalım dediler 5 dakika sonra titremem geçti ve iğneye başlayacaklarını söylediler belimi açtılar ve sakin olmam gerektiğini aşka ve asla hareket etmemem gerektiğini söylediler onlar bi pozisyon söylüyor onu doğru uygularsanız iğne hiç acıtmıyor ben hemşirenin kolundan tutup başımı eğmiştim ve hiç acımamaıştı kan aldırmak daha çok acıtıyor kızlar emin olun 10 saniye sonra bacaklarımın uyuştuğunu hissettim ve başladılar gerçekten hiç bişey hissetmedim bebeği çıkartırken bi çekiştirme hissettim ama asla acı sızı yoktu dedim ben boşuna korkmuşum 😂 anestezi doktorum hep sordu miden bulanıyormu başın dönüyormu ama bende hiç biley olmadı ne mide bulantısı nede başka bişey aradan 5 dakika sonra oğlumun Ağlama sesini duydum Ve bende onunla birlikte ağlamaya başladım sanki ikimizde yeni doğmuş gibiydik yanağıma kafasını dokundurttular öptüm kokladım o an dünyalar gerçekten benim oldu şükürler olsun rabbime diye bağırdım çünkü benim 2 sene bebeğim olmamıştı rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın Hiç bir tedavi görmedim normal yolla hamile kaldım ama 2 sene hergün ağladım ben anne olamayacağım diye çok şey çektim bi allah bi ben bilirim🥺 sonra oğlumu yanımdan aldılar ama canımdan can gitti onu götürdüklerinde bir an önce bitsede odama gitsem oğlumu getirseler modundaydım tam 9.30 da Beni odama aldılar zaten bebeğinizi gördükten sonra asla artık acırmı dikiş atarken diye düşünmüyorsunuz Zaten acı hala olmuyor ve gerçekten birkere daha ilk doğumum olsaydı yine spinal anesteziyi seçerdim bu kadar rahat bir doğum görmedim ben🙏🏻 Odaya aldılar beni giydirdiler ve kanamam olduğu için hasta bezi serdiler damar yolu falan açtılar ağrı kesiciler verdiler ama hala bacaklarımı hissetmiyorum felç gibiydi doktorum geldi 8 saat sonra ilk yürüyüşümü yapacağımı söylediler ve 2 saat sonra hastane yemeğini getirdiler kendi istediğinizi zaten yiyemiyorsunuz☺️ Odaya geçtikten 10 dakika sonra oğlumu getirdiler dünyalar benim oldu 🙏🏻 Gelelim 8 saat sonrasına o ilk yürüyüşe ben çok kolay atlattım kuzular asla ve asla ilk yürüyüşümde zorlanmadım normal yürür gibi yürüdüm ben acıya dayanıklıyımdır tabi herkesinki farklıdır yine destek aldım ama ilk yürüyüşümde eşim ve ablam yürüttüler ağrı kesicinin etkisi geçtikten sonra biraz ağrım oldu yatarken kalkarken zorlandım ama asla dayanılmayack kadar değil ben 1 gün kaldım kızlar doktorumla konuştuk anlaştık ve 1 günün yettiğine karar verdik oğlumdada çok şükür bişey çıkmadı bende iyiydim ve doktoruma sordum o da onayladı eve gittikten sonra 2 gün zorlandım 3. Günü işe koyuldum Kaynanam kalıyordu yanımda 3. Günü herşeyi yapabildiğim için o da gitmişti ve bugün10. Günümüz çok şükür herşeyi yapabiliyorum geceleri zorlansamda uyutmasada uykusuz geceler oğlumla çok güzel ama siz siz olun kimseyi Dinlemeyin bana çok kişi dedi sezeryan çok kötü sonrası çok kötü diye ben dinlemedim çokta güzel geçti yine olsa yine sezeryanı seçerim çünkü bende sizler gibi sabahlara kadar forumda youtupta çok araştırdım ve o şekilde karar verdim uzun oldu ama ben hep böyle detaylı anlatan birini görmek istemiştim çünkü doğuracaklara iyi geliyor pozitif doğum hikayesini dinlemek okumak o yüzden kendim yazabildiğim kadar herşeyi yazdım doğuracaklara şimdiden rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin kızlar hoşçakalın 🙏🏻