arelaslan Yasemin_K normal doğumda ıkınırken daha kocaman olucak bende napıcam bilmiyorum. Senelerdir bir şekilde idare ediyordum ama doğumda nasıl olucak blmiyorum
arelaslan Yasemin_K hayır unutuyorum hep bu kez hiç gitmiyor o et parçası sorucm önceden gelip giderdi şimdi gitmiyor
Ohaezgi Yasemin_K benim normalde patlıyo tuvalette kesin normal doğurursam orda da patlar eminim yani
berenyigit06 Yasemin_K yok cnm 2015 te kızıma sezeryan olmuştum ben zaten ama benimki hamileliğe bağlı hemoroid doğumdan sonra 1 ay daha devam ediyor sonra kendiliğinden geçiyor🤷♀️
minikcasper Yasemin_K proctolog fitil al onu kullan geçiriyor. Bende de var kabızlık olunca hamilelikte çıktı. Doktorum verdi geçiriyor.
Mrvteacher minikcasper bana doktor proctolog krem verdi ama Bir aparatı var fitil gibi onu mu kullanıcaz benimki dışta ama nasıl olacak ki ben dışına sürüyorum
minikcasper Mrvteacher kremini kullanmadım canım bende fitili var. Ucunda ki aparatı popoya sokup kremi içine sıkman gerekiyomuş o krem içeriden fayda edecek sana ama fitil daha iyi gece yatarken atıyorum sabaha kadar baya fayda ediyor.