Susam-ve-Annesi OMAYBABY valla çok ii olur eczaneye borçluyum devamlı borç çıkıyor yazdırmada hep geriden geliyorum devlet hastanesi 24 saatte bir yazmıştı sorma 12 saatte 1 e çıkarttı elimde var görünüyor