Ben gitmiyorum ama bı arkadaşım orda doğum yaptı sizleride olumsuz etki etmek istemem. Ama hastanede enfeksiyon kaptı sezeryan dikişleri doğumdan sonra 4 gün hastanede yattı çok ilgisiz olduklarını ve hastaneden kaynaklı enfeksiyon yaşadığını söylemişti. Hatta sonrasında bebeğinin doktorunu bile değiştirdi daha gitmiyorum oraya