Kızlar selam,
Allahın ziniyle 25. Haftama girmiş bulunuyorum. 2 gündür inanılmaz halsizim. Hiç bişi yapasım yok. Resmen bunalıma girdim . Kalça kemiklerim ağrıyor böyle bir haldeyim. Artık ağırlaşmanın verdiği yorgunluk mu yoksa 2 gün önce şeker yüklemesi oldum (temiz çıktı) onunla mı iligili merak ediyorum.
Sizlerinde böyle oldu mu ? Var mı akıl verebilcek bi arkadaş🙁