M_1_2 bn 13. Haftaya kadar hem vitaminimin içinde hemde ayrı folik asit kullandım sonra doktorum vitamininde var iki doz almış olma dedi. Folik asidi bıraktım şimdi sadece vitamine devam ediyorum. Hatta kan ilacımda da var az miktarda 🙈🙈🙈 23. haftadayız :) bu böyle devam edicek doğuma kadar büyük ihtimal :)