Sevilay7 Kızlar 28+4 haftalık hamile birinden nohut tanesi kadar 2 damla kan gelmesi normalmi yardımcı olurmusunuz
Gamsseee Sevilay7 canım seni korkutmak istemem aynısı bende de oldu 4 5 gün önce acile gittim düşük tehliken var dedi sende istersen bı görün tabi herkeste aynı şey olcak diye bisy yok İnşallah seninde öyle bı tehliken olmaz
Dilara1503 Sevilay7 hayır normal değil 20. Haftadan sonra kanama plesantadan olabilir o yüzden mutlaka doktora gidin