YazCilegi dibuuu valla sola yatın demesi kolay 35+3 üz solum çürüdü 😂 Sağ sol nasıl rahat edersem öyle uyuyorum çünkü sırt ağrılarım da çoğaldı. İstesenizde bu haftalarda sırt üstü zaten yatamıyorsunuz.
seymen Yüzüstü hariç her şekilde buluyorum kendimi. Elimde değil. Sola doğru yatıyorum ama dönmüş buluyorum kendimi. 😊
Mervelerce Bende sırtüstü rahat ediyorum aslında ama doktorum sırtüstü yatmak kan dolaşımını yavaşlatır en sağlıklısı sola doğru dedi🙄 sırt üstü yatarken çok tedirgin oluyorum oyüzden🤭
Aliasaff dibuuu sola yatamıyorum alışkın değilim ama gece ayaklarımın arasına yastık koyuyorum bide yüz üstü yatmayı çok özedim 😔