egeanul Kızlar ya dün ilk defa sol kasığıma tüm gün giren iğne batıyomuş gibi sancı girip durdu saniyelik olarak. Gece belim çok ağrıdı ve bugünde vajinama ağrı giriyo yalancı sancı falanmıdır acaba doktoruma yazdım cevap vermedi ama yaşayan varmı acaba ?
Gayeninannesiyesim egeanul Bende de oluyor cuma günü kontrole gittiğimde sordum vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi
Mrn47 egeanul vücut doğuma hazırlanıyor canım doktoruma sormuştım bende 34+3 deyim, vajina bölgemde aşırı baskı hissediyorum ve bel ağrım felaket var ama bunlar normal diyorlar 🤷♀️ az kaldı anne olmak hiç kolay değilmiş, şimdi annemi daha iyi anlıyorum 😊
ESMAARAS egeanul benım vajına agrısından ben gece cıse bıle kalkarken bagırdım oyle bır agrı yok canım nasıl agrıyo gelıp gelıp gıden agrınama benımde gece coktu bacaklar garıp banada oluyo nıyeymıs
egeanul Mislina1 benimde bazen yürürken batıyo ağrıyo kasılıyo ama bu o değil yalancı sancı olabilir belki bakalım doktorum dinlen bol su iç geçmezse gel yazdı
egeanul Bgmky kasılma olarak bazen bi tarafa toplanıyo orası çok sert oluyo benide yürütmüyo falan çok ağrı yapıyo kasığım o sırada. Ama bu seferkinde sanki baya aşağı inmiş gibi bacaklarımın orda hissediyodum orda hareket ediyordu. Ağrı sadece kasıkta değildi ya vajinam ağrıyodu resmen
egeanul Mrn47 ah valla keşke baskı olsa o bende oluyo çıkcakmış gibi hissediyorum hatta😄 vajina ağrısı tuhaf bişey ya saniyelik sancı gibi
Bgmky egeanul eğer o toplanmalar düzenli şekilde olursa mesela 10dk yada 20 dk da bir gibi sancıdır demişti doktor bana o yüzden sordum
Mrn47 egeanul evet canım Allah yardımcımız olsun, zaman geçicekte bu zamanları özlicem diye avutuyorum kendimi 😊
Sevgiylmz Aynı şekilde bende de var hem kasık agrısı hem kasılmalar arada belim de agrıyor 38+4 oldum ama ne açılma var ne bisey ne zaman doğurcam acaba 😂
egeanul Sevgiylmz ohoo bize daha çok var o zaman daha yolun başındayız desene😅 Allah hayırlı doğumlar nasip etsin canım sağ salim alırsın yavrunu kucağına inşallah🙏🏻