117146 canm dün bu yüzden doktora gittim acile nstde hareketi çıkıyor fakat ben hissetmiyodm şekerli serum verdi doktor senin hissetmen önemli çünkü bu haftalarda takip çok önemli bebek kayıpları yaşanabiliyor biz ne kadar hareket var desekte sen kesinlikle hissetmelisin dedi eğer hissetmesem doğumu başlatacaktı şekerli serumdan sonra hissetmeye başladm yarın tekrar gideceğim 39+4 oluyorm doktorumla görüşüp doğumu başlatmasını isteyeceğim zatn dün akşamki nöbetçi doktor 40 dan sonra artk bebek anne karnında gelişimini tamamlıyor kilo alımı olmuyor aksine zayıflayan bebekler oluyo dedi riske atmak istemiyorm