Ftm2365 ben muhasebeciyim. 90 gün prim yatmış olması lazım. 32. Hafta doktor raporu verdiğinde son 3 ay aldığınız maaş ne ise örnek veriyorum asgari ücret ise bu 2943 lira onun üzerinden işlem yapılır. Rapor günü 112 gün olur. 8 hafta Doğumdan önce 8 haft Doğumdan sonra rapor parası yatar ister toplu alırsınız ister her ay raporunuz onaylanıp muhasebeci tarafından onaya gittiğinde eğer 120 gün yatarsa priminiz süt parasından da faydalanırsınız. Eğer 600 gün tamamlandıysa yarım çalışma ödeneğini de alırsınız doğum parasından sonra .