Blablahdhd baş parmağımda oldu ilk sol eliminkinde ve ayak bileğimde. uzun sürdü ağrı, geçti. Sonra sağ baş parmağım şuan ağrıyor. Sanki kemik içerde kırılmış sabahları yanlış hareketle diğer kemiğe takmışım gibi hissediyorum pozisyonunu düzeltiyorum. Ve en önemlisi parmağımla uğraşmıyorum. Çekme, çevirme kesinlikle yapmıyorum bu şekilde sol elim iyileşti. Sağı da aynı yöntemi kullanıyorum. Çok hafif bilek parmak hareketi yapıyorum açılsın diye ama ağrıtmadan. Acıtmadan. Parmak bilek sabitleyici var evde ama iyi gelmedi sanki daha çok ağrıdı hiç kımıldamadığı için. Ki bunu sabahları da farkediyorım tutuluyor hareketsizlikten hafif rahatlatıp gün içinde uğraşmıyorum. Seri sert hareketlerden kaçınalım.