Denizss 11.haftada başlayan hala devam eden bel ve sırt ağrım var. Şu an 14+2 haftalığım. İlk başta bende tedirgin oldum ama doktorum gayet normal olduğunu söyledi. Hem havalardan, hemde rahmin büyümesinden sebep kasların gerilmesinden dolayı olduğunu söyledi. Farklı bir durum yoksa kanama veya şiddetli ve geçmeyen kasık ağrısı gibi her şey yolunda kabul ediliyormuş. Dinlenince uzanınca geçiyorsa sıkıntı yapmanıza gerek yok.Sizinde öyle olduğunu düşünüyorum.