Kubrakbayildirim Bununla ilgili bir bilgisi olan var mı? Veyahut, bu durumu yaşayan? Herhangi bir zararı var mı
Adabahar Benim aşağıda ve dönmüş vaziyette sık idrara çıkma kasıkta ağdı bel ağrısı vs çekiyorsun fazla yürüme ve harekrt ii değil
Kubrakbayildirim Bende de sıklıkla kasık ağrısı oluyor, bebek hareket ettikçe daha da şiddetli tabiki ayrıca progestan kullanıyorum