57 kilo hamile kaldım normalde 54 kiloydum ama karantina sağolsun🙈ilk üç ayım çok bulantılı geçti 2 kilom gibi verdim.Şimdi 58 kiloyum.Doktorum annelerin kilo almasından yana bir doktor değil Şu an bebeğin gelişimi haftasından iki hafta önde gidiyor.Tatlı neredeyse hiç yemiyorum.çok kriz tutarsa yarım çay kaşığı nutella😅 oda haftanın bir günü….beyaz ekmek,makarna,pirinç vb tüketmiyorum.Meyveyi yarım porsiyon şeklinde günde iki kere yiyorum.Bol su tüketiyorum.Aç kalmıyorum ama sağlıklı beslenmeye ve bebeğe iyi gelecek gıdalar tüketmeyi tercih ediyorum.(normalde fast food vb çok severim canım çok istiyor ama frenliyorum kendimi)