Suna11 benım bir yıl olmadı her ay sızın gibi dedım doktora flan gıttınız mi eğer bir sıkıntı yoksa kafada bıtırın doktor bana kafanda bıtır yoksa olmaz dedı neyse yıne aylar gectı en son aman dedım olursa olur o ay kaldım anladım ki önemli olan kafa bu arada çevrede baskı kaynanam gil de nıye yapmıyonuz su bu dıye saçma saçma konuşmalar en son onlara dedım bu bızım kararımız sorup durmayın dıye