yavrukom 2 gün önce öğrendim adetim gecikti baya eşime söylemeden test aldım dayanamadım gece yaptım. Pozitif çıktı kalbim durdu resmen . Çünkü istemiyordum. Sonra ablama yazdım hemen o an eşime söylemek istedim söyledim. O çok sevindi ama ben çok ağladım ona kızdım senin yüzünden diye. Dün hastaneye gittim açık değildi kan testi yaptım 1895 cıktı değerim kaç haftalık bilmiyorum bu hafta doktora gidicem. Biraz bekleyeyim ki bebek ultrason da gözüksün dedim.