Harunayse Selamin aleykum hanımlar dün geceden beri diş ağrısı çekerim dişciyi aradım yapacak birseyimiz yok sabredecen biraz dedi evde neler yapabilirim yardımcı olacak varmıdır
gulapikk Harunayse benimde 20 lik dişim çok kötü ya dünden beri. Boğazıma vuruyor,başıma vuruyo,kulağıma vuruyo sağ tarafım nakavt 😔
Ugurbocegi9876 Harunayse arasına bişey girmiş olablir iple arasını trmizlemeyi dene fırçalaynca çıkmayabliyor çünkü
ozge_ozzgee Harunayse ben 31. haftada işlem yaptım doktorumun onayı ile 15 gün ağrım geçmeyince kanal ve dolgu. Şuan 32+3üm. Tavsiye edebileceğim sarımsağı ez dişine koy mümkünse dişinde çiğne 15 dakika sonra uyuşturuyor. Karanfil de aynı şekilde
MihricanA Harunayse Dayanamadigin zaman parol icebilirsin ben öyle yapıyorum baska türlü geçmiyor her yolu denedim
Busracobann Tuzlu gargara yapabilirsin karanfil yağı da iyi geliyor yada karanfil cigneyebilirsin parol ve minoset te icebilirsin
Leselis gulapikk benimde öyleydi doktor müdahale edemeyiz dedi sana tavsiyem kesin geçiriyor ve 3 4 gündür ağrısı geri gelmedi parolu toz haline gelene kadar ez kücük bi peçetenin arasına koy ve ağrıyan dişinde beklet
Harunayse Leselis internetten okudum da ilacı dişe koymayin demiş yapmadım yinede araştırmadan yada doktoruna sormadan sende yapma
Leselis Harunayse hem diş doktoruna hem kendi doktoruma danışarak yaptım bilinçsizce asla bir şey yapmam önermem
Leselis Harunayse yutma dedi sadece parol yutuluyor hamilelikte mesela sadece dişin o kısmını ıyuştıruyor
Melikedd Harunayse 24. Haftada çektirdim ben dayanilmayacak ağrım vardı artık doktor da onay verdi sadece 2. Tremester de işlem yapılabiliyor